"..והיה אמונת עתיך חוסן ישועות.."

עפר גדנקן No Comments on "..והיה אמונת עתיך חוסן ישועות.."

אנו חיים בתקופה מאתגרת שמצריכה אותנו לייצר
פתרונות מהירים למשקעים הנפשיים שמלווים אותנו.
מה עושים כדי שזה יעבוד?? איך נשיג שיפורים לטווח ארוך?

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשנים האחרונות עלה הרף והביקוש לטיפולים רגשיים ותהליכים מנטליים בקרב כל שכבות האוכלוסייה. בתי ספר לאימון או להכשרת מאמנים וקליניקות נפתחו בהמוניהם ופתאום זה כבר לא כל כך מבייש לדבר על זה, זה הפך לנורמה.

בזמן שההשפעה של המצבים הרגשיים, החברתיים או הכלכליים שלנו הופכים ללחץ מסיבי שדורש התייחסות ראויה, אנו הופכים למודעים יותר ומבקשים לעצמנו את הטוב ביותר.

לאור האמור, אנו מחויבים עבור השקט הנפשי וההתפתחות הנכונה של הנפש שלנו את השיטה או הכלים היעילים ביותר במסגרת העולם המגוון של הטיפול, לקחת את אותם הכלים ולהביא אותם לידי שילוב ומיצוי מלא בחיינו.

פנינו למרכז כוח התודעה וביקשנו להבין מהי השיטה היעילה ביותר על מנת ליצור שיפורים של ממש לאורך זמן בכל תחום מאתגר בחיינו. התשובות שקיבלנו יפתיעו אתכם.

מרכז כוח התודעה השיק בשנים האחרונות מגוון רחב של קורסים וסדנאות בתחומים רבים, תכנים מעצימים ומחזקים שכל מהותם הוא לחבר אותנו למאגר הכוח האינסופי הגנוז בתוכנו. איך שנכנסים למרכז אפשר לראות על הקירות משפטי העצמה נבחרים שכבר מזמן הפכו לדרך חיים, תעודות ומכתבי תודה נרגשים, אות לפעילות הברוכה והעשייה האינסופית של המרכז והעומד בראשו.

שיחה קצרה בין פרויקט לפרויקט עם יו"ר המרכז והמוח הקדחתני שעומד מאחורי התכנים הנפלאים הללו משקפת עבורנו את הכלים, את המניעות ליישום שמניב תוצאות לאורך זמן ומה נדרש מאתנו בעצם על מנת לחיות את החלום.

1אליהו שירי מסביר: "אין ספק שיש כיום הרבה שיטות אימון וטיפול, כולן טובות, אבל ישנו אלמנט אחד שאם  נשלב אותו בתהליך האימוני/ טיפולי שלנו, הוא ישדרג את התהליך לאין שיעור".

הוא מדבר אתנו על הקמת עסק שלא נצרכת עבורו תשתית של כסף ובטחונות כלכליים והוא מבטיח לנו על פי מקורות ברורים שלמרות שהסטטיסטיקה מראה ש 90% מכלל העסקים שנפתחים, נסגרים בשנה הראשונה, העסק הזה ישאר אתנו וישרת אותנו עד אין קץ.  מה שנדרש עבור תפעול תקין של העסק הזה הם שלשה אלמנטים:

אנרגיה + מיקוד + תשומת לב

לאחר שאנו מוכנים לרתום אלינו את שלושת האלמנטים הללו, הוא מגלה לנו בהתלהבות שלעסק הזה קוראים אמונה וביטחון. ואני כבר קולט מה אתם חושבים.. מכירים את זה כבר נכון? באמת, ייתכן שאנו מכירים את נושא האמונה והביטחון, אבל אם נתבונן בעין  של אמת, אנו נגלה שאנו מכירים את המושג רק מלמעלה, אבל לא הקדשנו מספיק זמן או במילים אחרות אנרגיה + מיקוד ותשומת לב על מנת לחולל מהפכה של ממש.

והמקורות מתחילים להישפך ממנו ברצף..

בעל הלשם ז"ל כותב בספרו שעבודת הביטחון מעוררת על האדם הנהגה שנקראת אור גדול מאוצר מתנת חינם, הוא קורא להנהגה הזו אריך אנפין. ההנהגה הזו  ששופעת על האדם התמים הבוטח לא רואה את הסורר שבאדם והיא למעלה מן המידה והיא אינה תלויה בזכויות כלל. מתי תתעורר ההנהגה הזו על האדם? אם הוא יתמיד בעבודת הביטחון.

הגמרא במסכת נדרים, דף ל"ב: כל המתמים עצמו השעה עומדת לו, כל המתמים עצמו הקב"ה מיתמם עמו. מה זה מתמים? אנו מצמצמים את כל הידיעות שלנו לידיעה אחת פשוטה: יש ה' יתברך בעולם ורק לו השליטה והריבונות על כל מה שזז כאן ואני בידיים שלו וכל המגמה שלו היא להיכנס לי לפנים משורת הדין אז אני בוטח בו שמוכנות עבורי הצלחות, ישועות והתנשאויות אז תודה!!

מספרים על בעל בית הלוי שישב בביתו ושומע דפיקות בדלת, הוא פותח את הדלת והוא רואה שם יהודי מפוחד. שואל אותו בעל בית הלוי: "מה קרה"? מספר לו היהודי שהממשלה הרוסית עוברת חנות ,חנות ומאתרת את אותם אלו שלא שילמו מיסים. מי שלא שילם את המיסים כראוי הוגלה לסיביר.  אותו יהודי הבין שהוא נמצא במצב שהוא בלתי אפשרי ובמר לבו הוא רץ אל הרב לספר לו. בעל בית הלוי הבין שאין שום השתדלות פיזית לעשות במצב שקיים ולכן, ניגש אל הספרייה והוציא משם את הספר נפש החיים של רבי חיים מוולוז'ין ז"ל והקריא לו את סגולת האין עוד מלבדו כדי לסדר את המחשבות בראש כדי שבמיצג הפנימי שלו הוא לא יתן כוח לשוטרים, , הוא רצה לעזור לאותו יהודי לשעבד את מחשבתו לביטחון.

"ובאמת הוא עניין גדול וסגולה נפלאה להסיר ולבטל מעליו כל דינים ורצונות אחרים שלא יוכלו לשלוט בו ולא יעשו שום רושם כלל, כשהאדם קובע בליבו לאמר, הלא ה' הוא הא-להים האמתי ואין עוד לבדו יתברך שום כח בעולם וכל העולמות כלל והכל מלא רק אחדותו הפשוט יתברך שמו. ומבטל בליבו ביטול גמור ואינו משגיח כלל על שום כח ורצון בעולם ומשעבד ומדבק טוהר מחשבתו רק לאדון יחיד ברוך הוא, כן יספיק הוא יתברך בידו שממילא יתבטלו מעליו כל הכוחות והרצונות שבעולם שלא יוכלו לפעול לו שום דבר כלל"

תוך כדי שהוא קורא את הסגולה של נפש החיים, אשתו של היהודי דופקת בדלת ואמרת לבעלה בהתרגשות: "קרה נס"!! הרוסים בדקו חנות אחר חנות וכשהם הגיעו לחנות שלך הם החליטו לשבת לאכול צהריים, כשסיימו הם היו בטוחים שהם כבר עברו בחנות שלך ולכן הם המשיכו הלאה.

אנו שומעים את הסיפור הזה ואנו צריכים לשאול את עצמנו: "מה קורה פה"?

לאותו יהודי היו שני גורלות פוטנציאלים: האחד סיביר והשני שום דבר!

מה השפיע על הגורל? ההתעוררות שלו לקבוע בליבו את האמונה.

ועכשיו אני שואל אתכם מי לא ירצה לפתוח עסק כזה של אמונה?? אנו תמיד מחפשים את הדרך להיות יזמים, ממגנטים שפע, מזהים הזדמנויות, רוצים שיכירו בנו, שיראו אותנו, אנו רוצים להצליח! העסק הזה שנקרא אמונה משמש כליבת הכוח של מטרות והשגת יעדים.

בזמן שאנו מחפשים את עצמנו במקומות שלא יועילו לנו אני שואל:

עד מתי נפסח על שני הסעיפים?.. אליהו הנביא שואג בספר מלכים: "אם ה' האלוקים, לכו אחריו", יש לנו אמונה, ישנו כוח אחד אבסולוטי, חד משמעי שמניע את כל הבריאה הזו, אין דבר שנעשה בלעדי רצונו ולכוח הזה שליטה על כל הלבבות של האנשים, דרי מעלה, דרי מטה, הכוחות הגלויים והסמויים וכל מטרתו היא לכנוס לנו לפנים משורת הדין!!

במסגרת מרכז כוח התודעה שאני עומד בראשו ישנם כיום מגוון רחב של קורסים העוסקים בהתפתחות אישית. קרוב ל 2000 משתתפים עברו את קורס המאמנים מתוכם עשרות אם לא מאות מאמנים, אבל החלום שלי היה להכשיר אנשים לטפל דווקא דרך סוגיית האמונה שלא רק מרבה את השכר הרוחני של האדם ומגייסת עבורו אמצעי תמיכה רוחניים  וסמויים מהעין, אלא  באמת להוכיח לעולם שעבודת אמונה שמשקיעים בה באופן מסודר, כשמקדישים לאמונה זמן, היא מהווה רפואה לכל המקומות הצרים והדקים שבנפש. חשוב היה לי להעביר את המסר שכל כלי שיבוא מאיזו שיטה טיפולית שלא מחובר למקורות שלנו, בסופו של דבר לא יצלח. הוא לעולם לא יניב תוצאות כמו שאנו חווים על פי מתודה מסודרת לטיפול ופתרון בעיות בכל עניין בכוח סוגיית האמונה התמימה.

אין כוח שחודר אל מאגרי הכוח העצומים שבנפש שלנו כמו כוח האמונה".

הכמיהה האדירה של אליהו שירי ליצור מערך טיפולי, אימוני שמבוסס על המקורות היהודיים ושופע אמונה מרפאת ותומכת בכל הרמות והאתגרים לבסוף קרמה עור וגידים והוצאה מכוח אל הפועל. עד מהרה השיטה שהתגבשה הפכה לאחד הקורסים המובילים במרכז כוח התודעה – קורס נר"ן, קורס אימוני, טיפולי שכל התרגילים המעשיים בו נגזרו מתורת החסידות והקבלה.  100% של התחדשות לשיפור מתמיד ועקבי, שנוגע בשורשי המציאות הגבוהים ביותר ויוצר עבורנו את הקרקע הבטוחה להשגת יעדים רוחניים וגשמיים כאחד.

שלמה המלך מגלה לנו ש"רוח איש יכלכל מחלהו",  ר' דוד ואלי ז"ל תלמידו של הרמח"ל כותב שהבשר הוא הטפל והרוח היא העיקר ובכוח הרוח בקל יתרפא חולי הבשר. אחת המשתתפות בקורס הגיעה למרכז כוח התודעה כשבר כלי, עם דלקת פרקים חריפה שסבלה ממנה בעקבות משבר, הפנימה את העובדה שמחלה היא תוצאה של נפש שבורה, לקחה את עשרת השלבים הנלמדים בקורס וישמה אותם על בסיס יומיומי. בסופו של דבר, באחד הביקורים אצל רופאת המשפחה שלה, ברופאה מאירה את דעתה שהתסמינים למחלה הקשה הזו כבר אינם.

קורס נר"ן הוא אחד הקורסים המהפכנים בתוואי השטח של ההתפתחות האישית בארץ עם תכנים מקוריים, מחזקים ומאמצים את הנפש ומרגילים אותה לבוא לידי תוצאות מעשיות בשטח, תוך דבקות באמונה ובערכיה.

במסגרת הקורס נלמדות טכניקות ייחודיות הנגזרות מתורת הקבלה והחסידות ומשמשות כקיצור דרך אל הזנקת רמות האושר וההישגים בחיים. יותר מ 900 חניכים ב 8 מחזורים מעידים על הפופולריות והתאוצה שצברה השיטה בזמן קצר הודות לתרגילים פשוטים אך עמוקים שנותנים מענה ישיר ומהיר לכל אתגר.

לפרטים נוספים או רישום: https://academy.tatmuda.co.il/

או אצל יועצי הקורסים של מרכז כוח התודעה בטלפון 0722722777



0 תגובות